بیش از ۶۰۰ کارمند آمریکایی هواوی اخراج شدند

توریست مالزی – بالغ بر ۶۰۰ کارمند هواوی که تابع ایالات متحده بودند شغل خود را از دست دادند. این اقدام غول فناوری چین در راستای مقابله با سیاست...
توریست مالزی – بالغ بر ۶۰۰ کارمند هواوی که تابع ایالات متحده بودند شغل خود را از دست دادند. این اقدام غول فناوری چین در راستای مقابله با سیاست هایی است که ایالات متحده علیه هواوی تنظیم کرده است.
به گزارش انتخاب، پس از فشارهای متعدد ایالات متحده بر هواوی، این شرکت تصمیم گرفته با روشی متفاوت به مبارزه با فشارها بپردازد و این بار نوبت به کارمندان هواوی رسیده است که متضرر شوند.
هواوی به طور رسمی تایید کرد که بیش از ۶۰۰ نفر از مجموع ۸۵۰ محقق این شرکت که در بخش های تابعه غول فناوری چین در کشورهای دیگر فعال بودند اخراج شده اند. این افراد تابعیت آمریکایی داشته اند و احتمالا جای خود را به نیروهای چینی می دهند. با این وجود مدیران هواوی درباره این تصمیم اظهار تاسف کرده و اعلام کرده اند برای این تصمیم ماهها جلسه داشته اند.
یک سخنگوی شرکت هواوی در بیانیه ای اعلام کرد: تصمیم گیری در مورد اخراج صدها کارمند موضوعی ساده و کم اهمیت نیست. تمامی این کارکنان واجد شرایط دریافت بسته های خروج از قبیل پرداخت حقوق و مزایا خواهند شد. Futurewei شرکتی است که بیشترین اخراجی را ثبت کرده. اما این شرکت همچنان به کار خود در انطباق کامل با قوانین و مقررات محلی ایالات متحده ادامه خواهد داد.”

پاسخی ارسال کنید

*

*

19 − 15 =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!