تمجید سرمربی تیم فوتسال «پراک» مالزی از بازیکن ایرانی

توریست مالزی – «دامون شاو» سرمربی اسپانیایی تیم فوتسال پراک مالزی، در خصوص جدایی توحید لطفی بازیکن ایرانی از این تیم گفت: فقط چند هفته کوتاه توحید را در...
توریست مالزی – «دامون شاو» سرمربی اسپانیایی تیم فوتسال پراک مالزی، در خصوص جدایی توحید لطفی بازیکن ایرانی از این تیم گفت: فقط چند هفته کوتاه توحید را در اختیار داشتیم. او یک مسابقه انجام داد و یک گل به ثمر رساند.

به گزارش مهر، وی افزود: توحید یکی از ۱۰ بازیکن جوان برتر و کاپیتان تیم ایران (جوانان) بوده است که تجربیات بین المللی خوبی دارد. امضای قرارداد با توحید برای هر تیمی برای ساختن آینده عالی است. امیدوارم دوباره او را در پراک ببینم.

سرمربی تیم فوتسال پراک در خصوص احتمال بازگشت لطفی به این تیم در فصل بعد، تاکید کرد: نمی دانم چه اتفاقی می افتد. برای فصل بعد هنوز هیچ چیز مشخص نیست. لیگ امسال به خاطر کرونا لغو شده و همه چیز مبهم است. همچنین فکر می کنم او مشکلاتی در خدمت سربازی خود داشت. من توحید را می پسندم. او در دفاع بسیار پر جنب و جوش است. در مصاف های یک به یک و همچنین گلزنی هم خیلی خوب عمل می کند.

سرمربی تیم فوتسال پراک مالزی در پایان گفت: باشگاه این بازیکن را معرفی کرد و من هم او را پسندیدم. توحید جوان، سخت کوش و گلزن است که دیدگاه و طرز فکر بسیار خوبی دارد. این اولین باری بود که سرمربی یک بازیکن ایرانی بودم اما دوستانی در ایران دارم.

پاسخی ارسال کنید

*

*

4 + دو =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!