در مالزی کجا غذا بخوریم

توریست مالزی – فست فودها، شامل برگر کینگ، مک‌دونالد، ساب‌وی و کی اف سی، غذاهایی هستند که با قیمت پایین و کیفیتی متناسب عرضه می‌شوند. از آن‌جایی که تمام...
توریست مالزی – فست فودها، شامل برگر کینگ، مک‌دونالد، ساب‌وی و کی اف سی، غذاهایی هستند که با قیمت پایین و کیفیتی متناسب عرضه می‌شوند. از آن‌جایی که تمام فست‌فودهای معتبر از استانداردی مشخص و متعارف پیروی می‌کنند، نسبتن قابل اعتماد هستند و اگر بین راه گیر کردید می‌توانید به عنوان یک گزینه خوب و دم دست روی آن‌ها حساب کنید.
یکی از بهترین و ارزان ترین راه برای خوردن غذاهای خوب در کوالالامپور، غذا خوردن در محیط های بزرگ و مخصوص غذا می باشد؛ یعنی جایی که غذاهای مختلف توسط دوره گردان مختلف سرو می شود. Jalan Alor یکی از مشهورترین مراکز آشپزهای دوره گرد می باشد که غذاخوری های سبک مالزیایی، رستوران های چینی و کافی شاپ های فراوانی هم دارد.
Chow Kit، Jalan Masjid India و Kampung Baru نیز مکان های خوبی برای خوردن غذاهای مالزیایی است. اگر واقعن با غذاهای تند مشکل دارید، می‌توانید از گارسون بخواهید غذای شما را کم‌تر تند کند؛ برای صرف غذای مالایی مجموعه رستوران‌های old town cafe توصیه می‌شود.
برای خوردن غذاهای چینی می توانید به محله ی چینی ها بروید که در تمام طول روز باز است و رستوران های باک کوت ته (نوعی سوپ چینی) فراوانی دارد. غذاخوری های مراکز خرید نیز مناسب کسانی است که دوست دارند در مکانی راحت و مجهز به سیستم تهویه هوا غذا میل کنند. در سراسر شهر کافی شاپ های فراوانی یافت می شوند که عصرهای نیز مشغول به کار هستند. این کافه ها عموما در محله ی چینی ها و در راستای Jalan Sultan، Jalan Petaling و Jalan Hang Lekir واقع شده اند.
غذاخوری های هندی/مسلمان به نام “ماماک” نیز در گوشه و کنار خیابان ها قرار دارند و بسیار معروفند. عموما غذاهای حلال در این مکان ها سرو می شود. بهترین دکه های ماماک در کوالالامپور در Heritage Row واقع در Jalan Doraisamy می باشد. همچنین Lebuh Ampang واقع در منطقه ی Brickfields و مرکز شهر نیز مناطق خوبی برای یافتن غذاهای هندی می باشد.
برای صرف غذایی عالی در رستورانی مناسب با تنوع غذایی فراوان، می توانید به مثلث طلایی، Bangsar و یا Heritage Row بروید. اما Bangsar مخصوص غذاخوری های لوکس و غربی می باشد. در حالی که غذاخوری های کره ای را می توان در Ampang Jaya یافت. غذاهای عربی نیز در Bukit Bintang واقع شده اند. همواره به یاد داشته باشید که رستوران های کوالالامپور فقط تا ساعت ۱۰ شب باز هستند اما فروشندگان دوره گرد تا ساعات دیرتر نیز مشغول بکار می باشند.

پاسخی ارسال کنید

*

*

15 − 8 =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!