شکارچیان عشاقِ غیر قانونی در اندونزی!

توریست مالزی – این نیروی پلیس شریعت می گوید: یک زوج ازدواج نکرده نباید با هم باشند، این قانون اسلام است. آنها برخی وقت ها به دنبال فرصت اند...
توریست مالزی – این نیروی پلیس شریعت می گوید: یک زوج ازدواج نکرده نباید با هم باشند، این قانون اسلام است. آنها برخی وقت ها به دنبال فرصت اند تا قانون شریعت را زیر پا بگذارند.

دویچه وله نوشت: مواردی و اعضای تیمش شکارچیان عشاق هستند. او می گوید: افراد اگر رابطه جنسی داشته باشند شلاق می خورند و اگر فقط در حد رابطه باشد فقط برایشان اخطاریه صادر می شود.

وی افزود: ما آنها را به پاسگاه منتقل کرده و پدر و مادرشان را خبر می کنیم. به آنها می گوییم که برایشان چه اتفاقی افتاده و می خواهیم که مراقب فرزندانشان باشند تا دوباره اشتباهشان را تکرار نکنند.

این نیروی پلیس شریعت می گوید: یک زوج ازدواج نکرده نباید با هم باشند، این قانون اسلام است. آنها برخی وقت ها به دنبال فرصت اند تا قانون شریعت را زیر پا بگذارند. من به کارم افتخار می کنم حتی با اینکه حقوقمان کم است. ما انتظار حقوق بالا نداریم. من معتقدم خدا پاداش کارم را می دهد.

آچه تنها استان اندونزی است که در آن قانون شریعت اجرا می شود. مواردی و تیمش سه بار در روز گشت زنی می کنند. والدین، همسایه ها و یا دوستان ناراضی به آنها اطلاع رسانی می کنند.

پاسخی ارسال کنید

*

*

14 − ده =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!