قوانین جدید برای خدمات حمل و نقل عمومی

توریست مالزی – تمام خدمات حمل و نقل عمومی مجاز هستند در حین مقررات منع آمد و شد کامل کار کنند. به گزارش استار، وزیر حمل و نقل افزود:...
توریست مالزی – تمام خدمات حمل و نقل عمومی مجاز هستند در حین مقررات منع آمد و شد کامل کار کنند.

به گزارش استار، وزیر حمل و نقل افزود: فقط یک راننده و یک مسافر مجاز به استفاده از تاکسی و وسایل نقلیه الکترونیکی هستند. یک راننده و دو مسافر به دلایل پزشکی با نامه پزشک یا سفرهای واکسیناسیون و دلایل امنیتی مجاز هستند.

هر وسیله نقلیه تاکسی و الکترونیکی به دو نفر (یک راننده و یک مسافر) محدود می شود، از جمله برای وسایل نقلیه بزرگتر مانند ۴WD و وانت. اما در صورت نیاز پزشکی مانند مراجعه به بیمارستان با نامه پزشک یا قرار ملاقات واکسیناسیون که توسط MySejahtera تأیید شده است، یا به دلایل امنیتی، حداکثر تا سه نفر از جمله راننده همزمان مجاز هستند.

دکتر وی گفت: لطفاً به آخرین روش عملیاتی استاندارد (SOP) شورای امنیت ملی (NSC) مراجعه کنید. وی همچنین گفت که همه خدمات حمل و نقل عمومی باید مطابق با SOP NSC عمل کنند. استفاده کنندگان از وسایل حمل و نقل عمومی باید مجوزهای لازم برای سفرهای بین ایالتی و بین منطقه ای را طبق درخواست SOP NSC از پلیس دریافت کنند. تمام نامه های تأیید شده از SMILE مورخ قبل از ۱ ژوئن را می توان از وب سایت بارگیری کرد و نیازی به ثبت نام مجدد نیست.

دکتر وی گفت: ‘مثل همیشه، این وزارتخانه از همه مالزیای هایی که از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده می کنتد خواست، خود را با رعایت SOP در تمام ایستگاه ها و ترمینال ها از جمله استفاده از ضد عفونی کننده دست، استفاده از ماسک صورت، حفظ فاصله فیزیکی در هر کجا که لازم باشد و اسکن کدهای QR MySejahtera، رعایت کنند.

پاسخی ارسال کنید

*

*

پنج × 1 =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!