مالزی جلوی اکران پرفروش‌ترین فیلم تاریخ سینمای چین را گرفت

توریست مالزی – مالزی جلوی اکران پرفروش‌ترین فیلم تاریخ سینمای چین را گرفت و اجازه نداد «نبرد دریاچه چانگ‌جین» در این کشور روی پرده رود. به گزارش خبرآنلاین، مقامات...
توریست مالزی – مالزی جلوی اکران پرفروش‌ترین فیلم تاریخ سینمای چین را گرفت و اجازه نداد «نبرد دریاچه چانگ‌جین» در این کشور روی پرده رود.

به گزارش خبرآنلاین، مقامات مالزی به دلیل تبلیغ کمونیسم در فیلم «نبرد دریاچه چانگ‌جین» اجازه اکران ندادند. تبلیغ کمونیسم در مالزی ممنوع است. کمپانی مگافیلم که کار اکران فیلم در مالزی را برعهده گرفته است، با اظهار تاسف از این رویداد اعلام کرد که دوباره فیلم را برای تجدیدنظر به اداره سانسور فیلم مالزی ارائه خواهد داد.

فروش «نبرد دریاچه ‌چانگ‌جین» فقط در سینماهای چین به بیش از ۸۹۰ میلیون دلار رسیده است و با این رقم علاوه بر ایستادن در جایگاه پرفروش‌ترین فیلم جهان سینما در سال ۲۰۲۱، عنوان پرفروش‌ترین فیلم تاریخ سینمای چین را نیز به دست آورده است.

شرکت اکران فیلم در مالزی ادعای تبلیغ کمونیسم در فیلم را رد کرده است و این تصمیم را برای کسانی که مشتاق تماشای فیلم هستند، ناعادلانه توصیف کرد. این فیلم سه ساعته داستان نبردی واقعی به همین نام در دوران جنگ کره را روایت می‌کند.

پاسخی ارسال کنید

*

*

2 + 11 =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!