ماهاتیر محمد: از تحت تاثیر قرار گرفتن بعضی از مردم و بوسیدن دست دزد در تعجبم

توریست مالزی – نخست وزیر ، دکتر ماهاتیر محمد، از اینکه بعضی از مردم می توانند تحت تأثیر کسی قرار بگیرند که به دلیل تقلب و سرقت پول با...
توریست مالزی – نخست وزیر ، دکتر ماهاتیر محمد، از اینکه بعضی از مردم می توانند تحت تأثیر کسی قرار بگیرند که به دلیل تقلب و سرقت پول با محاکمه روبرو است، ناراحت است.

به گزارش استار مالزی، دکتر ماهاتیر در اشاره ای که به گفته نخست وزیر سابق داتوک سری نجیب رزاک بوده است، گفت که مردم به ‘بوسیدن دست دزد’ متوسل شده اند، زیرا دولت پاکتان هاراپان نمی داند چگونه ‘داستان’ خود را به خوبی بگوید.

وی گفت: ‘افرادی هستند که هنوز فکر می کنند او بهترین است. اگر آنها می خواهند او را پس بگیرند، اشکال ندارد. در انتخابات دوباره او را انتخاب کنید. اما امیدوار نباشید که پاکاتان مجدداً دست به کار شود و اوضاع را درست کند.

وی گفت: ‘اگر رأی دهندگان در این کشور احساس کنند که کلاهبرداران باید این کشور را اداره کنند، زیرا کلاهبرداران به شما پول زیادی می دهند، پیش بروید. اما ، از پاکاتان این انتظار را نداشته باشید – ما قصد نداریم پول دزدیده شده را به مردم بدهیم.’

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر دولت با مشکلات عدیده ای روبرو شده است که از سوی دولت قبلی باقی مانده است.

وی گفت: ‘این مانند سال ۱۹۸۱ نیست. وقتی نخست وزیر شدم ، همه چیز در جایگاه خودش بود. وقتی تصمیم می گرفتم همه چیز انجام می شد. اکنون، ما باید دولت را پاکسازی کنیم، باید برای پرداخت بدهی پول به دست بیاوریم.

پاسخی ارسال کنید

*

*

16 − 3 =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!