هدیه رئیس پلیس PJ به نوجوانی که هنگام کار تلفنش به سرقت می رود

توریست مالزی – نیک عزنی رییس پلیس پتالینک جایا، پس از اطلاع از این که تلفن همراه محمد نور فیضل ۱۴ ساله اخیراً هنگام کار دزدیده شده است، از...
توریست مالزی – نیک عزنی رییس پلیس پتالینک جایا، پس از اطلاع از این که تلفن همراه محمد نور فیضل ۱۴ ساله اخیراً هنگام کار دزدیده شده است، از غرفه برگر کنار جاده ای وی در کوتا دامنسرا بازدید کرد.

به گزارش SAYS، در پست صفحه فیس بوکی پلیس منطقه پتالینگ جایا آمده است: حادثه ساعت ۱ بامداد زمانی رخ داد که نور فیضل دکه خود را برای رفتن به توالت ترک کرد و هنگامی که بازگشت، متوجه شد که تلفن همراه، پول نقد و سایر وسایلش را به سرقت برده اند.

در این پست آمده است: فرماندهی پلیس منطقه پتالینگ جایا، برای تشویق این نوجوان ۱۴ ساله و برای مقاومت وی در هنگام مواجهه با چالش های زندگی، یک تلفن هوشمند سامسونگ A01 اهدا کرد. نور فیضل در حال حاضر در تعطیلات مدرسه به صورت نیمه وقت در دکه برگر فروشی کار می کند.

رئیس پلیس منطقه، او را به دلیل سخت کوشی ستود و گفت: مواد مخدر مصرف نکنید و در مدرسه به هیچ باندی ملحق نشوید. می توانی به من قول دهی که این کار را انجام دهی؟ وی سپس مجدداً از نور فیضل به دلیل سرسختی اش تمجید کرد زیرا علی رغم سرقت، این نوجوان همچنان اصرار دارد که کار خود را ادامه دهد.

پاسخی ارسال کنید

*

*

11 − 6 =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!