هر چهار منطقه بهداشتی KL در مناطق قرمز هستند

توریست مالزی – هر چهار منطقه بهداشتی در کوالالامپور اکنون به عنوان مناطق قرمز Covid-19 طبقه بندی شده اند که Cheras پس از ثبت ۴۴ مورد ، آخرین مورد...
توریست مالزی – هر چهار منطقه بهداشتی در کوالالامپور اکنون به عنوان مناطق قرمز Covid-19 طبقه بندی شده اند که Cheras پس از ثبت ۴۴ مورد ، آخرین مورد است.

به گزارش استار مالزی، مناطق دیگر کوالالامپور که به عنوان مناطق قرمز طبقه بندی می شوند عبارتند از: لمباه پانتای (۳۷۶ مورد)، کپونگ (۱۱۲) و تیتی وانگسا (۹۰ مورد). هنگامی که موارد بیماری در یک منطقه به به بیش از ۴۰ رسید به عنوان یک منطقه قرمز طبقه بندی می شود.

با طبقه بندی Cheras به عنوان یک منطقه قرمز، اکنون تعداد کل مناطق قرمز در کشور به ۱۸ منطقه رسیده است. آخرین به روز رسانی ها ظهر یکشنبه (۵ آوریل) ضبط و از طریق اینفوگرافیک در حساب توییتر وزارت بهداشت ارسال شده در روز دوشنبه (۶ آوریل) به اشتراک گذاشته شد.

از دیگر مناطق قرمز در کشور می توان هولو لانگات (۳۱۸)، پتالینگ (۲۹۲) ، کوچینگ (۱۶۵)، سرمبان (۱۵۶) ، کولانگ (۱۴۷) ، جوهور بارو (۱۳۹) ، کلانگ (۱۰۹) ، گمبک (۱۰۰) ، کینتا (۸۴) ، کوتا بارو (۸۲) ، تاوو (۶۷) ، هیلیر پراک (۶۵) ، جرانوت (۶۰) ، باتو پاهات (۴۷) را نام برد. این ۱۸ منطقه ۲،۴۵۳ یا ۶۷٪ از کل موارد درگیر در کشور را تشکیل می دهد.

وزارت بهداشت گفت: که تا ظهر یکشنبه (۵ آوریل) ، در مجموع ۳،۶۶۲ مورد بیماری در کشور داشته ایم.

همچنین ۲۲ منطقه نارنجی در کشور (۲۰ تا ۴۰ مورد)، ۷۸ منطقه زرد (یک تا ۱۹ مورد) و ۳۰ منطقه سبز (بدون مورد) بیمار کووید ۱۹ وجود دارد.

 


پاسخی ارسال کنید

*

*

شانزده − 15 =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!