پیشنهاد قرنطینه ۲۲۱ نماینده مجلس مالزی، به دلیل جلوگیری از خوشه پارلمان

توریست مالزی – یک قانونگذار ارشد پیشنهاد داده است که ۲۲۱ نماینده مجلس همگی زیر یک سقف قرنطینه شوند تا از ظهور “خوشه پارلمان” جلوگیری شود. به گزارش استار،...
توریست مالزی – یک قانونگذار ارشد پیشنهاد داده است که ۲۲۱ نماینده مجلس همگی زیر یک سقف قرنطینه شوند تا از ظهور “خوشه پارلمان” جلوگیری شود.

به گزارش استار، وی گفت: نمایندگان مجلس هر هفته به حوزه های انتخابیه خود بازمی گردند و ممکن است به یک منطقه قرمز کووید ۱۹ بروند و ویروس را به پارلمان برگردانند یا ویروس را از پارلمان به حوزه های انتخابیه خود برسانند.

شهیدان رئیس Perikatan Nasional Backbenchers، پیشنهاد داد: همه نمایندگان مجلس و کارمندان پارلمان به جای دو هفته اعلام شده توسط داتوک ازهر عزیزان، سخنگوی دیوان رکیات، هفته ای یک بار آزمایش سواب دهند. ما باید این کار را انجام دهیم تا از خوشه جدیدی مانند خوشه پارلمان جلوگیری کنیم.

یکی از وزرا گفت که در حال حاضر با کنترل وضعیت نیازی به چنین اقدامی نیست. اگر امروز به تعداد بالای موارد نگاه کنیم، بسیار نگران کننده است اما ما از آمادگی بالایی برخوردار هستیم و سیستم مراقبت های بهداشتی خوبی را در اختیار داریم. ما هنوز به مرحله بحرانی نرسیده ایم ، زیرا اگر چنین بود، مقررات منع آمد و شد کامل را ارایه می دادیم. در حال حاضر ۱۴ روز قرنطینه برای نمایندگانی که از مناطق قرمز می آیند انجام می شود.

پارلمان مالزی همچنین اعلام کرد که برای رای گیری در مورد بودجه سال ۲۰۲۱ فقط ۸۰ نماینده می توانند در مجلس حضور یابند. ۴۱ نماینده دولت و ۳۹ نماینده مخالف و مستقل.

پاسخی ارسال کنید

*

*

17 − هشت =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!