صرف شام در تاریکی مطلق (Dining In the Dark)

صرف شام در تاریکی مطلق(Dining In the Dark) نام رستورانی است که در خیابان چانکات قرار دارد.
صرف شام در تاریکی مطلق(Dining In the Dark)  نام رستورانی است که در خیابان چانکات قرار دارد.

این رستوران همانطور که از اسمش پیداست تجربه جدید و متفاوتی رابرای مشتریان ماجراجوی خود رقم خواهد زد.

صاحب این رستوران عقیده دارد که عدم استفاده از قدرت بینایی بقیه حواس را حساس تر می کند و افراد با تمرکز بر حس بویایی و چشایی, توجه بیشتری به غذای خود نشان داده و تجربه جدیدی از طعم ها خواهند داشت.

از نکات جالب در مورد این رستوران این است که تمام پیشخدمتان آن نابینا هستند و منوی غذایی که صرف کرده اید بعد از اتمام شام به شما معرفی خواهد شد!

این تجربه ی تقریبا ۲ ساعته , با یک معرفی کلی دوستانه شروع می شود و سپس به مشتریان چشم بند هایی داده شده وبا راهنمایی خدمه به آرامی به داخل رستوران هدایت می شوند.

مشتریان که از منوی غذای خود خبر ندارد ابتدا  با کمک بازی های معمایی که برایشان در نظر گرفته شده سعی می کنند تا با محیط جدید بیشتر آشنا شده وآمادگی لازم را برای صرف غذا را پیدا کنند.

غذای سرو شده شامل چندین وعده از پیش غذاها, وعده اصلی و دسرها می باشد که قیمت آن برای هر نفر  ++۱۱۸رینگت است.این غذا ها  حلال بوده و با بهترین کیفیت طبخ شده است همچنین یک منوی جداگانه برای افراد گیاهخوار وجود دارد.

این تجربه ماجراجویانه قدرت تخیل شما را تقویت کرده ولحظات خاطره انگیزی را برای شما و عزیزانتان به ارمغان می آورد که امتحان آن حداقل برای یکبار به همه توصیه می شود !

برای اطلاعات بیشتر  میتوانید به وب سایت این رستوران http://dininginthedarkkl.com مراجعه فرمایید.

آدرس : ۵۰A, Changkat, Bukit Bintang, ۵۰۲۰۰ Kuala Lumpur

dining in the dark2 dining-dark02 (2) dining in the dark

 

پاسخی ارسال کنید

*

*

6 + 4 =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!