در مالزی به سمت این کارها بروید

توریست مالزی – در مالزی کارهایی هستند که برای داشتن یک سفر خوب، بهتر است انجام داد. خرید لوکس مالزی کشوری نسبتاً ارزان به‌حساب می‌آید. مالزی مراکز خرید بی‌نظیری...
توریست مالزی – در مالزی کارهایی هستند که برای داشتن یک سفر خوب، بهتر است انجام داد.

خرید لوکس
مالزی کشوری نسبتاً ارزان به‌حساب می‌آید. مالزی مراکز خرید بی‌نظیری داشته و خرید کردن هم یکی از هیجان‌انگیزترین کارها به‌حساب می‌آید.

کوهنوردی و طبیعت‌گردی
مالزی نزدیک به بیش از ۳۳۰ هزار کیلومتر مربع مساحت دارد که حدود ۶۲ درصدش را طبیعت سبز، جنگل‌ها و کوه ها پوشانده. کوهنوردی یکی از هیجان‌انگیزترین و لذت‌بخش‌ترین کارهایی است که به شدت توصیه می‌شود در این کشور تجربه کنید.
اگر مدت قابل توجهی در مالزی اقامت دارید پیشنهاد می‌شود کوه Kinabalu که در پارک ملی Kinabalu است را برای کوهنوردی انتخاب کنید چراکه این کوه با ارتفاع ۴۰۹۵ متر، مرتفع‌ترین قله مالزی بوده و علاوه بر مسیر آسان، تنها دو روز طول می‌کشد تا قله را فتح کرده و برگردید.

شهربازی‌ها
شهربازی در مالزی به سرزمین بازی برای کودکان و مراکز تفریحی – آموزشی تقسیم می‌شوند. به‌جرائت می‌توان گفت مالزی بهترین شهر بازی‌ها را در خود جای‌داده. پارک‌هایی مانند Aquaria KLCC، Sunway Lagoon و Genting Highlands از محبوب‌ترین و بهترین پارک‌های مالزی به‌حساب می‌آیند.

گلف
به لطف وسعت بالای طبیعت سبز در مالزی، بیش از ۲۰۰ زمین گلف در این کشور وجود دارد لذا در صورتی که علاقه‌مند به این ورزش هستید، مالزی می‌تواند یکی از بهترین مقاصد باشد. اکثر هتل‌های ۵ ستاره و باشگاه‌های مطرح گلف مالزی، امکانات و خدماتی در سطح کلاس جهانی هستند.

منبع: ایسنا

پاسخی ارسال کنید

*

*

چهارده + نوزده =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!