دوازدهمین دوره نمایشگاه هنری آرت اکسپو مالزی

توریست مالزی – دوازدهمین دوره نمایشگاه هنری آرت اکسپو مالزی با نمایش آثار هنرمندان برتر آسیا و جهان در مرکز نمایشگاهی MATRDE کوالالامپور برگزار می‌شود. در مراسم افتتاحیه نمایشگاه...
توریست مالزی – دوازدهمین دوره نمایشگاه هنری آرت اکسپو مالزی با نمایش آثار هنرمندان برتر آسیا و جهان در مرکز نمایشگاهی MATRDE کوالالامپور برگزار می‌شود.
در مراسم افتتاحیه نمایشگاه شخصیت‌های هنری و سیاسی مالزی و سایر کشورها حضور  و با نمایش آثار هنرمندانی از کشورهای مختلف به صورت رسمی برگزار خواهد شد.
علاقمندان به این رویداد هنری، برای دیدن آثار برجسته هنرمندان منطقه و جهان، می‌توانند از روز ۱۲ تا ۱۴ اکتبر به محل برگزاری این نمایشگاه در مرکز همایش‌ها و نمایشگاه‌های سازمان ملی توسعه تجارت مالزی (MATRDE) مراجعه کنند.
در سال‌های گذشته، ایران در غرفه‌ای از این نمایشگاه با نام غرفه سفارت جمهوری اسلامی ایران، میزبان آثار هنرمندان ایرانی در سبک و سیاق مختلف بوده است. اما در نمایشگاه امسال یک اثر از  علی اسماعیلی پور هنرمند ایرانی با عنوان «مهاجر» از طریق یک گالری در نیویورک، در آرت اکسپو ۲۰۱۸ مالزی به نمایش گذاشته شده است.

Exhibition Period
۱۲ – ۱۳ October 2018: 11am to 8pm
۱۴ October 2018: 11am to 7pm
(Admission: RM10. Click here for Ticketing Info)  http://artexpomalaysia.com/visitor/


Exhibition Venue
MATRADE Exhibition and Convention Centre (MECC), Kuala Lumpur
Jalan Sultan Haji Ahmad Shah, 50480 Kuala Lumpur, Malaysia.


GPS Coordinates:
۳.۱۷۷۲۰۰, ۱۰۱.۶۶۶۸۰۰



پاسخی ارسال کنید

*

*

شانزده − 2 =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!