Emtop، فروشگاه سخت افزار جدید برای علاقه مندان به DIY

توریست مالزی – MR D.I.Y اولین فروشگاه Emtop خود را در بندر پوتری پوچونگ، در سلانگور افتتاح کرد. به گزارش استار، Emtop که در ۸۰ کشور در سراسر جهان...
توریست مالزی – MR D.I.Y اولین فروشگاه Emtop خود را در بندر پوتری پوچونگ، در سلانگور افتتاح کرد.

به گزارش استار، Emtop که در ۸۰ کشور در سراسر جهان فعالیت دارد، طیف گسترده ای از محصولات سخت افزاری را ارایه می دهد که به دلیل کیفیت و انعطاف پذیری شناخته شده اند. این فروشگاه بیش از ۱۰۰۰ محصول از جمله ابزارهای برقی، لوازم جانبی ابزار برقی و ابزارهای منبع تغذیه را ارائه می دهد. ابزارهای Emtop از یک باتری استاندارد در بیش از ۱۰۰ ابزار خود استفاده می کند که آن را برای کاربران راحت و کارآمد می کند.

یکی دیگر از فروشگاه های Emtop قرار است در Jalan Nanas Kawasan 18، Klang، Selangor افتتاح شود. با افتتاح Emtop، MR D.I.Y. گروه هم اکنون در مجموع بیش از ۱۱۰۰ فروشگاه در سراسر کشور دارد. این خرده‌فروشی مجموعه‌ای از فعالیت‌ها را همزمان با افتتاح اولین فروشگاه Emtop سازماندهی کرده است، از جمله تخفیف تا ۳۰٪ برای ابزارهای برقی (سنگ‌زنی زاویه‌ای، درایور ضربه‌ای، دریل شارژی، مته ضربه‌ای و پیچ گوشتی شارژی) و همچنین. هنگامی که مشتریان محصولات Emtop را خریداری می کنند، به عنوان تبلیغات هدیه ای دریافت خواهند کرد. علاوه بر این، مجموعه‌ای از نمایش‌های محصول را در Emtop Bandar Puteri Puchong و MidValley Megamall، کوالالامپور به نمایش خواهد گذاشت.

برای جزئیات بیشتر در مورد Emtop و فعالیت های راه اندازی، به emtop.com/my یا فیسبوک و اینستاگرام آن مراجعه کنید.

پاسخی ارسال کنید

*

*

سیزده + هشت =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!