مرکز خرید میدولی مالزی

توریست مالزی – از دروازه بزرگ این مرکز خرید وارد دنیای از تجربه ­های جالب گردید! مرکز خرید میدولی مالزی بهشت ​​یک خریدار، دنیای مد لباس، سرزمین های شگفت...
توریست مالزی – از دروازه بزرگ این مرکز خرید وارد دنیای از تجربه ­های جالب گردید! مرکز خرید میدولی مالزی بهشت ​​یک خریدار، دنیای مد لباس، سرزمین های شگفت انگیزی برای بچه ­ها، پاتوق برند­های اصیل و مورد علاقه شما می­ باشد، همه چیز در زیر یک سقف!
مجتمع خرید بزرگ میدولی در منطقه پتالینگ جایا قرار دارد. این مجتمع توسط موسسه IGB توسعه یافته و در سال ۱۹۹۹ افتتاح شد و شامل یک مرکز خرید، یک برج زیبا، ۳۰ دفتر و سه هتل است. بازار دوم و باغچه بازار نیز در مجاورت آن قرار دارد. این مرکز دارای (۴۲۰،۰۰۰ متر مربع) مساحت کل طبقه است.
همچنین این مرکز دارای یک مرکز همایش (۴۵۰۰ متر مربع) است. دو هتل دیگر در همان منطقه قرار دارند: هتل The Gardens Hotel و اقامتگاه Boulevard. همچنین مجتمع خرید میدولی و مسجد جامع از طریق یک مسیر دوچرخه­ سواری ۵.۵ کیلومتری مرتبط می شوند.
بد نیست بدانید در سال ۲۰۰۰ جایزه بهترین مجتمع خرید توسط وزارت جهانگردی مالزی و جایزه بهترین توسعه خرده فروشی های مالزی در سال ۲۰۰۱ توسط FIABCI به این مرکز خرید مالزی اهدا شد. در زمان های اخیر، این مرکز مورد توجه رسانه ها قرار گرفته است با رویدادهایی مانند نمایشگاه فناوری اطلاعات، نمایشگاه خانه و دکوراسیون و نمایشگاه MATTA که در سالن اصلی اجتماعات آن برگزار می­شود روبرو گشته است.

برند­های بین ­المللی
Mid Valley Megamall مجموعه های خیره­ کننده ای از نوآوری های مد و شیوه زندگی گرفته تا مبلمان خانگی، لوازم آرایشی و بهداشتی و ملزومات بهداشتی و درمانی، قرعه­ کشی­ های شبانه، غذاخوری و هر چیز دیگری که یک مرکز خرید خوب و کامل باید داراست. این مرکز خرید علاوه بر دارا بودن رستوران ­ها و فست فود­های شیک و جذاب و همچنین سینمای شش بعدی، ۴۳۰ فروشگاه ویژه از جمله برندهای بین المللی و مارک­ های محلی مالزیایی را دارد.

می­ توانید در اطراف این مجتمع غول پیکر به گردش بپردازید و ممکن است به برخی از فروشگاه های تخصصی و پرطرفدار از جمله Celebrity Fitness، کتابفروشی های MPH و مرکز نمایشگاه­های میدولی (MVEC) سر بزنید که شامل سه سالن می­باشد که هر هفته در آن­ها نمایشگاه های گوناگونی برگزار می­شود!

امکانات ویژه مرکز خرید میدولی
خدمات رایگان اینترنت این مجتمع خرید به آدرس LRT Bangsar
می­توانید بچه­ های کوچک خود را در چرخ دستی­ های کودک این مرکز خرید سوار کرده و به راحتی جابجا نمایید
اگر کمتر توانایی پیاده روی را دارید، می­توانید یک اسکوتر شارژی دریافت کنید.
صندلی های چرخدار برای کمک یا اورژانس در دسترس هستند.
می­توانید هدیه خود را به زیبایی و به سرعت بسته بندی کنید.
از آن جایی که هوای مالزی اکثرا بارانیست، می­توانید چتر خیس خود را در مکان تعبیه شده رها کنید و مواردی را که مدنظر دارید خریداری کنید و هنگام مراجعت چتر خود را تحویل بگیرید.

فعالیت­های هیجان انگیز
در این مرکز یک سینمای بزرگ با ۱۸ صفحه نمایش، یک مرکز بولینگ ۳۸ لاینه، یک مرکز نمایشگاهی، زمین بازی سرپوشیده و همچنین بسیاری از فروشگاه های تخصصی از جمله برخی از فروشگاه های اسباب بازی، فروشگاه ورزشی، یک باشگاه تناسب اندام عالی و چندین کافه وجود دارد.

چگونه به مرکز خرید میدولی مالزی برویم؟
با اتوبوس
خدمات اتوبوس شاتل رایگان توسط این مرکز خرید ارائه شده است و از ایستگاه LJT KJ16 Bank Rakyat-Bangsar و همچنین Bus T788 در دسترس است.

قطار KTM
مرکز خرید به ایستگاه راه ­آهن KB01 Mid Valley Keretapi Tanah Melayu متصل است.

مرکز خرید همچنین در فاصله نزدیک به ایستگاه KD01 KJ17 عبدالله هوکوم واقع شده است. یک پل عابر پیاده اختصاصی از طریق KL Eco به میدولی ساخته شده است.

 

 

پاسخی ارسال کنید

*

*

15 + 17 =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!