Visa prepaid card Touch ‘n Go رونمایی شد

توریست مالزی – Touch ‘n Go کارت ویزا را که به ewallet متصل شده است را رونمایی می کند، اما نمی توان از آن برای پرداخت عوارض استفاده کرد....
توریست مالزی – Touch ‘n Go کارت ویزا را که به ewallet متصل شده است را رونمایی می کند، اما نمی توان از آن برای پرداخت عوارض استفاده کرد.

به گزارش استار، Touch ‘n Go تأیید کرده که کارت اعتباری Visa prepaid card که به تازگی رونمایی شده است را نمی توان برای پرداخت عوارض بزرگراه یا حمل و نقل عمومی استفاده کرد. طبق گزارش آنلاین Amanz، TnG به دلیل مشکلات تداخلی که در مرحله اولیه توسعه ایجاد شد، نتوانست هر دو ویژگی Touch ‘n Go و Visa Paywave NFC را یکپارچه کند.

برخی از کاربران در توییتر اظهار داشتند که مشتاقانه منتظر کارتی هستند که هر دو سرویس را یکپارچه کند. به عبارت دیگر، این کارت فقط به عنوان یک Visa card عمل می کند و موجودی آن به TnG ewallet گره خورده است.

Visa prepaid card اولین ‘کارت بدون شماره’ در مالزی است و قرار است به عنوان یک کانال پرداخت مکمل برای ewallet عمل کند. این به کاربران امکان می‌دهد حتی اگر DuitNow QR code نداشته باشتد، پرداخت‌ها را انجام دهند. کاربران همچنین می توانند از طریق برنامه یک flexible payment scheme را انتخاب کنند.

این کارت همچنین به کاربران این امکان را می دهد که از دستگاه های باجه خودکار (ATM) با لوگوی Visa Plus پول نقد برداشت کنند و پرداخت های آنلاین و آفلاین را در سطح بین المللی انجام دهند. برای برداشت‌های خودپرداز داخلی، ۱.۴۰ رینگیت و برای برداشت‌های خودپرداز خارج از کشور، ۱۵ رینگیت دریافت می‌شود.

کاربران می‌توانند برای دریافت Visa prepaid card از طریق برنامه ewallet شرکت با ضربه زدن روی لوگوی Visa در صفحه اصلی درخواست دهند. پس از درخواست موفقیت آمیز، کارت مجازی به آنها ارائه می شود که به گفته شرکت می تواند بلافاصله برای تراکنش های آنلاین مورد استفاده قرار گیرد. جزئیات پرداخت های آنلاین را می توانید در داشبورد کارت در برنامه ewallet پیدا کنید.

هزینه یک بار درخواست ۱۰ رینگیت است. به ازای هر کارتی که استفاده می‌شود، این شرکت RM2 را به United Voice، یک سازمان غیردولتی که به ترویج دفاع از خود برای افراد دارای ناتوانی‌های یادگیری اختصاص دارد، ارسال می‌کند.

FAQ listed کارمزد سالانه کارت ۸ RM است.

پاسخی ارسال کنید

*

*

بیست − یک =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!