کابس اند کاپس (CuBs & CuPs)

توریست مالزی- رستوران کابس اند کاپس متعلق به شرکای کره ای، دیوید سون و لیز کیم (David Son and Liz Kim) در دزا سری هارتاماس (Desa Sri Hartamas ) واقع است. این...
توریست مالزی- رستوران کابس اند کاپس متعلق به شرکای کره ای، دیوید سون و لیز کیم (David Son and Liz Kim) در دزا سری هارتاماس (Desa Sri Hartamas ) واقع است. این کافه و رستوران زیبا به خاطر محیط دوستانه و حیوان دوستش مورد توجه علاقمندان و صاحبان سگ ها است.

سرویس و خدمات در این کافه و رستوران به صورت سلف سرویس ارایه می شود، همین طور برای خدمات نظافتی، اگر که سگ خود را همراه داشته باشید.

منوی متنوع این کافه و رستوران شامل انواع نوشیدنی ها، خوراک و همچنین دسر است. توجه داشته باشید که قیمت ها به نسبت کمی بالاتر از رستوران های محل است، اما این مزیت را دارد که همه اعضای خانواده در کنار هم یک وعده غذایی را صرف کنند. شما می توانید برای سگ خود هم از منوی غذای مخصوص غذا سفارش بدهید، پیشنهاد ما یک کاسه غذا و وایلا (voila) است.

ساعت کار رستوران از ساعت ۱۱ صبح تا ۱۱ شب است، برای اطلاعات بیشتربا شماره ۱۲۵۸ ۶۸۹ ۰۱۶  تماس بگیرید. لطفا توجه داشته باشید که در هنگام ورود و خروج درب را حتما ببندید.

Contact: 016 689 1258


Address: 22 Wisma Rapid Jalan 30/70A – Desa Sri Hartamas  – Kuala Lumpur – ۵۰۴۸۰


Opening hours: Mon, Wed-Sun, 11am-11pm; Sat-Sun


 

پاسخی ارسال کنید

*

*

8 + نوزده =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!