۱۰ مقصد اول دانشجویان ایرانی

توریست مالزی – کشور آمریکا همواره مقصد اول دانشجویان ایرانی برای تحصیل در خارج از کشور بوده است. با روی کارآمدن دولت بایدن و رفع شدن محدودیت‌های ایجاد شده...
توریست مالزی – کشور آمریکا همواره مقصد اول دانشجویان ایرانی برای تحصیل در خارج از کشور بوده است. با روی کارآمدن دولت بایدن و رفع شدن محدودیت‌های ایجاد شده در دوره‌ی ترامپ پیش‌بینی‌می‌شود که این کشور در سال‌های آتی دانشجویان ایرانی بیشتری را به خود جذب نماید.

آفتاب‌‌نیوز : درحالی گفته می‌شود که وزارت علوم درپی تبادل استاد و دانشجو با کشور کره شمالی است که هیچ کشور شرقی در میان ۱۰ مقصد اول دانشجویان ایرانی دیده نمی‌شود.

تبادل استاد و دانشجو میان ایران و کره شمالی؛ چیزی که معاون وزیر علوم از آن به‌عنوان راه حلی برای تداوم روابط میان دو کشور یا می‌کند، هاشم داداش‌پور در دیدار با سفیر کره شمالی در تهران برای این تبادل اعلام آمادگی کرد. این درحالی‌ست که در میان ۱۰ مقصد اول دانشجویان ایران خبری از کشور‌های شرقی، حتی کشور چین نیست.

به‌گزارش رصدخانه مهاجرت ایران مناطق اصلی تراکم جمعیت دانشجویان ایرانی شامل آمریکای شمالی، اروپای غربی، آسیای جنوب شرقی و اقیانوسیه است.

پاسخی ارسال کنید

*

*

16 + 19 =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!