رستوران – بار پری های آهنین Iron Fairies KL

توریست مالزی – Iron Fairies KL بزرگترین در جهان است. اینجا یک تجربه جادویی و دلربا برای مشتریان به همراه دارد و دارای ۲ قسمت است – Fairy Dust...
توریست مالزی – Iron Fairies KL بزرگترین در جهان است. اینجا یک تجربه جادویی و دلربا برای مشتریان به همراه دارد و دارای ۲ قسمت است – Fairy Dust Factory و Butterfly Room ، که هر دو احساسی جادویی و رویایی را به شما القا می کند.

پری های آهنبن کوالالامپور
Fairy Dust Factory بزرگترین مجموعه پری آهنین تا به امروز است و زنده کننده تخیلات کودکی ماست. از لحظه ورود به این قسمت متوجه می شوید که برخلاف سایر مکان هاست. با الهام گرفتن از یک کارگاه ساخت پری، دکوراسیون از چدن با مضمون و قالبهای پیچیده، در عین حال از لحاظ جزئیات بسیار دیدنی است.  قرار گرفتن دو میلیون بطری شیشه ای کوچک پوشیده شده از گرد و غبار و پری، دیوارهای چدنی و کف تیره مملو از پوسته های بادام زمینی انگار که در یک کارگاه پری هستید،  بیش از ۱۰ هزار پری آهنین در ۱۴ نوع مختلف در سراسر این مکان دیده می شوند. خود را در داستان ها، شخصیت ها و احساس سحر و جادو گم کنید. این واقعاً مکانی برای گم شدن در تخیل و شکوه است.

Butterfly Room
کوکتل ها ، دکوراسیون و Ladies Night تنها موارد جذاب این رستوران بار نیست. از اتاق پروانه به سبک speakeasy نیز دیدن کنید. این مکان تزیین شده، بیش از ۵۰۰۰۰ پروانه جذاب را به نمایش می گذارد. به زبان ساده ، Iron Fairies Kuala Lumpur یک شب افسانه ای برای شما می سازد.

Hive, TREC, 438 Jalan Tun Razak H-G-06, 43000 Kuala Lumpur, Selangor


 



KUALA LUMPUR, DEC 6 2018 – THE IRON FAIRIES. PHOTO BY SHAHRIN YAHYA





 

پاسخی ارسال کنید

*

*

8 − شش =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!