آیا می توانم در ماه رمضان به مالزی سفر کنم؟

توریست مالزی-  در سراسر جهان ماه رمضان را به عنوان ماه مسلمانان روزه دار می شناسند، در طول ماه مسلمانان از خوردن و نوشیدن ازطلوع آفتاب تا غروب خورشید...
توریست مالزی-  در سراسر جهان ماه رمضان را به عنوان ماه مسلمانان روزه دار می شناسند، در طول ماه مسلمانان از خوردن و نوشیدن ازطلوع آفتاب تا غروب خورشید خودداری می کنند. حتما فکر می کنید ماه رمضان برای مالایی‌ها، همه‌اش در باره نخوردن است اما برعکس، حتی ماه رمضان نیز برای مالایی‌ها همه‌اش در باره خوردن است. با این تفاوت که برخلاف ماه‌های دیگر، نمی توانند در ۲۴ ساعت شبانه روز و هفت روز هفته غذا بخورند.

در شهرهای بزرگ مانند کوالالامپور و جورج تاون به ندرت می توان متوجه ماه رمضان شد، به این دلیل که درصد مسلمانان در آنجا پایین است. به عنوان مثال، ساکنین چینی و غیر مسلمان در طول روز غذا می خورند، بنابراین مسافران می توانند در اکثر رستوران های فست فود و چینی و هندی غذا میل کنند. تقریبا هر نقطه توریستی محبوب در مالزی، شما می توانید به راحتی در طول روز غذا بخورید. همین امر برای سالن های غذاخوری در مراکز خرید مدرن نیز صادق است. اما در اکثر شهرهای کوچک تر و حاشیه ماه رمضان به شدت قابل لمس است و رستوران های محلی در طول روز فعالیت نمی کنند و به طور کلی شهرها بسیار کم تردد و آرام هستند، اما بعد از افطار دوباره پر جنب و جوش می شوند.

در طول ماه رمضان، همه هتل ها و رستوران های بزرگ دارای بوفه ویژه ماه رمضان هستند. در اینجا می توان به هر اندازه که می خواهید برای یک قیمت ثابت غذا میل کنید. اغلب بهترین هتل ها با یکدیگر رقابت می کنند که یکی از آنها دارای بهترین بوفه شام ​​رمضان است. معمولا مردم محلی حتی غیرمسلمانان در طول رمضان،  خانواده های خود را به این رستوران ها می رسانند و از بوفه های ویژه رمضان لذت می برند.

بنابراین برای پاسخ به سوال، آیا می توانم در ماه رمضان به مالزی سفر کنم، جواب کاملا صریح است؟ بله. ماه رمضان ماه خاصی است با بسیاری از نکات برجسته فرهنگی. مسافران می توانند این زمان را نیز تجربه کنند و مطمئنا آن را دوست خواهند داشت!

پاسخی ارسال کنید

*

*

شش + ده =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!