تجمع طرفداران نجیب بدون رعایت روش های استاندارد(SOP) باعث خشم مردم شد

توریست مالزی – تجمع بیش از ۱۰۰۰ نفر در خارج از دادگاه در حمایت از نخست وزیر سابق نجیب رزاق بدون رعایت روش های استاندارد کووید – ۱۹ (SOP)...
توریست مالزی – تجمع بیش از ۱۰۰۰ نفر در خارج از دادگاه در حمایت از نخست وزیر سابق نجیب رزاق بدون رعایت روش های استاندارد کووید – ۱۹ (SOP) باعث خشم مردم در سراسر کشور شده است.

به گزارش نیواستریت تایمز، این گروه که از اوایل ساعت ۶.۳۰ صبح، در انتظار اعلام حکم نجیب رزاق که به جرم فساد مالی محاکمه می شد، در بیرون دادگاه حضور داشتند. مشاهده شده است این افراد که پیراهن های قرمز و آبی پوشیده بودند، هیچگونه مسافت اجتماعی را رعایت نکرده و اکثر آنها ماسک صورت نداشتند. این امر پس از آپلود شدن تصاویر این جمعیت توسط پورتالهای خبری مختلف، در رسانه های اجتماعی موجب محکومیت و انتقاد شدید شد.

مردم سؤال می کنند که چرا مقامات دستور ندادند که این گروه پراکنده شوند یا اقدامی علیه آنها انجام ندادند. برخی از دولت خواستند که اجازه این گونه تجمعات را ندهد.

یکی از کاربران فیس بوک نوشت: آیا ویروس کووید – ۱۹ امروز مرخصی است؟ به نظر می رسد که آنها از SOP پیروی نمی کنند و اصلاً اهمیتی نمی دهند. در همین حال ، عده ای نیز خواستار هوشیاری و مسئولیت پذیری این گروه با انجام مسافت اجتماعی بودند. یک کاربر فیسبوک نوشت: لطفاً حداقل ۱ متر مسافت اجتماعی و زدن ماسک را انجام دهید (ویروس) کووید – ۱۹ می تواند در هر نقطه و نامرئی باشد.

شنیده شده است که حدود ۲۰ اتوبوس از حامیان نجیب راهی دادگاه شده بودند.

پاسخی ارسال کنید

*

*

11 + 10 =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!